A Sims  3 Girls life!

Alla inlägg under maj 2014

Av Ariana Ivsveden - 11 maj 2014 13:00

Det är säkert många där ute som vill ha en imac till sina simmar. Denna ovan som jag själv har i mitt spel är både snygg och fungerar utmärkt.

   

Av Ariana Ivsveden - 11 maj 2014 12:43

Sommaren börjar snart närma sitt slut och Olivia passade på att ta sig och stora magen till stranden.

 

Magen börjar verkligen bli stor, Olivia känner hur ett liv finns där inne.

Vilken härlig känsla att bära runt på en liten litenm människa.

 

Olivia kom hem och satte sig ner för att ta det lugnt i soffan. Titta på ett bra pogram och äta gott.

 

Olivia fick ingen lugn kväll...

 

Morgonen därpå föddes en flicka som fick namnet Rose.


Av Ariana Ivsveden - 10 maj 2014 22:45

  När livet är som sämst kunde inte Olivia göra något bättre än att ligga på sin hårda och obekväma säng. Livet kunde vara mycket bättre.

 

Olivias arbetskamrat började äntligen gilla henne, men kanske inte på samma sätt Olivia gör. 

   

Efter någon vecka som förälskade dumpade Milton Tong henne. Antingen blev Olivia magsjuk eller förkrossad.

 

Olivias magsjuka höll på i några dagar sedan gick det över. Något som verkligen behövdes var en ny toalett..


ETT ÅR SENARE..

 

Olivia började äntligen få ihop en hel del pengar. Så efter att byggt ut huset så kunde hon unna sig lite brun-utan-sol.

   

Det som började oroa Olivia mest var att hennes gamla kläder fick hon inte plats i. Även fast hon både tränanade och åt nyttigt var kläderna för små.

Olivia åkte till sjukhuset för att ta reda på det hela. Glad men rädd lämnade hon sjukhuset med symptomen gravid.

Hur hon än försökte attk kontakta Milton fick hon aldrig tag i honom..


Av Ariana Ivsveden - 9 maj 2014 23:29

Hej!

Jag skapade denna simsblogg för att kunna skriva för det mesta historier. Jag både älskar att läsa och skriva historier om sims.
Därför har jag jobbat lite på den kommande serien som jag redan lagt upp första delen på. Samt header o.s.v idag. Imorgon har jag inte mycket tid, ska vara borta hela dan. Men hinner nog skapa den andra delen som jag redan har bilder på. 

Så hoppas detta blir något bra av det hela, så ses vi säkert imorgon   


 

"Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4374013361"

Av Ariana Ivsveden - 9 maj 2014 15:09

Olivia Williams är en modig och självsäker tjej i sina bästa år. 
Hela Olivias barndom har hon varit förtjust i brandmän och deras speciella uppgift att rädda liv. 
Men hennes pappa har strängt förbjudit henne att följa sina drömmar, så fort Olivia tagit examen fick pappa in henne på hans egna företag inom kulinarisk. Så fort hon fick kom in på räddningstjästen slutade hon på sin pappas jobb.

För de sita pengarna Olivia fick in skaffade hon sig en ipad som hon kunde roa sig med i det nuvarande "huset".

     

Olivia kände att hon verkligen behövde någon i sitt liv. 
Det skulle behövas mer pengar för att få ett bättre hem än bara bland annat en ynka säng.

 


Varje dag gick Olivia ut på stan för att leta upp någon att dela sitt liv med. Men Olivias kärleksliv är inte det bästa.

 

Dag ut och dag in går hon från sitt "hem" till sitt jobb. 
Ska det vara så livet ut? 

Tidigare månad - Senare månad

 

 

 

     

Hej!
Jag heter Ariana Ivsveden men alla kallar mig Aria.
Jag bor i nuläget på en husbåt i Isla Paradiso med mina föräldrar Wille och Ritah.
Jag är inte en normal tjej så hoppas bloggen blir intressant.

Frågor & Svar...

0 besvarade frågor

Nyligen skrivna...

Läs om...

Hitta det du söker...

Förr i tiden...


Ovido - Quiz & Flashcards